دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

از تکنسین تا بنیانگذار شرکت سان سیف

Y.H کیم بنیانگذار شرکت گاوصندوق کره ای سان سیف هنگامی که در  ذهن خود به ساخت یک شرکت گاوصندوق در کره فکر می کرد یک تعمیرکار گاوصندوق بود. در آن شرایط مردم کره به دلیل وضعیت تجارت و تکنولوژی ضعیفی که وجود داشت از محصولات وارداتی استفاده می کردند. او برای محقق کردن رویای خود و بهبود وضعیت بازار گاوصندوق کره راهی آمریکا شد و به عنوان کارگر در شرکت های گاوصندوق آمریکا شروع به کار کرد. ورود آقای کیم به آمریکا و یادگیری اصول کار حدود 10 سال طول کشید. بعد از این مدت با کوله باری از دانش جدید در حوزه گاوصندوق وارد کره شد و در سال 1972 رسما شرکت سان سیف را راه اندازی کرد. فاصله بین استارت شرکت سان سیف و رشد گاوصندوق های آنها تا مرحله صادرات با شتاب زیادی همراه بود که در ادامه بخشی از داستان موفقیت این مجوعه را می خوانیم. 

✅ راه اندازی کوره های آتش برای تست محصولات

یکی از بخش های ابتدایی در شرکت سان سیف یک اتاق کوره آتش بود که مدام محصولات تولیدی را در آن کوره ها تست می کرد. دغدغه آقای کیم در آن زمان چیز فراتر از نیاز بازار آن موقع کره بود. او به فکر به گاوصندوق هایی بود که در سخت گیرانه ترین استاندارد های در دنیا  موفق شوند و در شرایط آتش سوزی مهیب بتوانند دوام بیاورند. آرزو و دغدغه آقای کیم با مقاومت یکی از گاوصندوق های نسوز در کوره آتش سوزی به مدت 3 ساعت و 30 دقیقه در دمای 980 درجه سانتی گراد محقق شد. این به وضوح کیفیت گاوصندوق های تولید شده را نشان می داد که توجه بسیاری از مقامات عالی رتبه و گزارشگران به خودش جلب کرد.

🔶 اولین گاوصندوق موفق آسیا در آزمایش همزمان آتش سوزی و ضربه

سان سیف با شتاب زیادی رشد کرد. اولین گاوصندوق در سطح آسیا که توانست آزمایش همزمان آتش سوزی و ضربه را پشت سر بگذارد محصولات شرکت آقای کیم بود. در این تست در شرایطی که محصول کامل در شعله های آتش قرار گرفته و کوره داغِ داغ است حجم زیادی از آوار روی آن سقوط می کند تا میزان مقاومت محصول در شرایط دمای بالا همزمان با ضربه های ناگهانی سنجیده شود.

✅ ورود به عرصه تجارت و صادرات

در این شرایط کره دیگر یک کشور وارد کننده محض نبود. صادرات کره رونق گرفت و همزمان با آن محصولات سان سیف توانستند در سطح بین المللی تایید شوند. این بهترین فرصت برای ورود سان سیف به عرصه بین المللی بود. صندوق های این شرکت دیگر فقط در بازار کره طرفدار نداشتند بلکه در کشور های دیگر نیز محبوب شدند. صادرات و پیدا کردن بازار مناسب در کشور های دیگر مستلزم تولید انبوده و ارتقا تکنولوژی های شرکت در ساخت محصول بود. با وارد کردن دستگاه های برش لیزری و ابزار های مناسب تلاش خود را برای افزایش بهره وری بیشتر کرد و باعث شد تا بتواند بالاترین کیفیت محصولات خود را با قیمت های مناسب به شرکای بیشتری در دنیا ارایه دهد . امروز سان سیف بیش از 100 شریک تجاری در سراسر دنیا دارد.

✅ همکاری با شرکت سامسونگ برای تولید قفل ها

در سیستم های رمزنگاری محصولات این کمپانی از فناوری و تکنولوژی های بروز دیجیتال بهره گرفته شده. همکاری سان سیف با شرکت معتبر سامسونگ در زمینه طراحی سیستم های قفل محصولات تاثیر زیادی روی امنیت آنها داشت. پیچیدگی و طراحی مناسب سیستم های رمزنگاری گاوصندوق های دیجیتال این برند در مقایسه با سایر محصولات کاملا مشخص است. در برخی از گاوصندوق دیجیتال از این کمپانی سیستم های رمزنگاری تماما تاچ طراحی شده و هیچ اثری از کلید  و اهرم و قفل های این چنینی نیست. گاوصندوق های دیجیتال در حال حاضر به دلیل ویژگی ها و ضریب امنیت بالا سهم زیادی از بازار را به خودشان اختصاص داده اند.

✅ راه اندازی خط تولید گاوصندوق های مختلف

تنوع محصولات سان سیف بسیار بالاست به نوعی که تقریبا هر مشتری با هر نیاز و دغدغه ای می تواند از محصولات این شرکت انتخاب کند. انواع گاوصندوق با ابعاد و اندازه، ویژگی ها و حتی آپشن ها و ظاهر های مختلف که هر کدام از آنها برای کاربران خاصی طراحی شده. گاوصندوق های دیجیتال و دکوراتیو در مدل های مختلف خانگی و اداری که به خوبی پاسخگوی نیاز های مختلف است.  

✔️خط تولید گاوصندوق های خانگی : یک نکته مهم در گاوصندوق های خانگی سان سیف ظاهر آنها در کنار امنیت ویژه محصولات است. تمام گاوصندوق های خانگی این کمپانی به لحاظ ظاهری به راحتی در کنار سایر وسیله ها و دکوراسیون محیط هماهنگ می شوند. ابعاد و اندازه گاوصندوق های خانگی این برند آنقدر متنوع است که تقریبا برای هر محیطی که داشته باشید می تواند از بین محصولات انتخاب کنید. از ویژگی های مشترک تمام گاوصندوق های خانگی این برند می توان به مقاومت بالا در شرایط آتش سوزی، طراحی ضددیلم، آپشن دزدگیر ضدسرقت و سیستم قفل دو کاربره و امن اشاره کرد.

✔️ خط تولید گاوصندوق های اداری و فروشگاهی : سان سیف جزء معدود کمپانی هایی است در خط تولید گاوصندوق های اداری محصولات تودرتو تولید کرد. این مدل از گاوصندوق های اداری در ابعاد و اندازه مختلف و در دو رنگ کرم و مشکی تولید می شوند. ویژگی مشخصی که آنها را از سایر گاوصندوق های اداری متمایز می کند به کار رفتن یک گاوصندوق اداری کوچک دیگر داخل محصول اصلی است. محصول داخلی از آنجایی که داخل یک گاوصندوق اداری دیگر قرار گرفت به لحاظ امنیت و نسوز بودن دوبرابر سایر مدل ها امن است.  

✔️ خط تولید گاوصندوق های دکوراتیو : یکی از بخش های جذاب سان سیف خط تولید گاوصندوق های دکوراتیو است که صنعت سخت امنیت و گاوصندوق را با حرفه لطیف هنری ترکیب کرده. در این بخش هیجان انگیز شاید هیچ چیز شبیه یک محصول امنیتی نباشد. ظاهر گاوصندوق های دکوراتیو آنقدر ظریف و با دقت کار شده اند که هیچ اثری از لولا، زبانه و قفل دیده نمی شود. در طراحی این گاوصندوق های دکوراتیو به خوبی هنر و نقاشی کره و تلفیق آن حتی با هنر و نقاشی های کلاسیک دیده می شود.

هدف نهایی سان سیف ” زندگی راحت و ایمن “

فلسفه سان سیف win-win partnership”” یا تجارت برد-برد با شرکا است. این فلسفه امکان این را فراهم کرده تا از دید مشتری بتوان محصولات را بررسی تا نیاز های مشتریان به خوبی دیده و در آینده برآوره شود. در واقع سان سیف نه تنها از پیشنهادات شرکا و مشتریان خود استقبال می کند بلکه از آنها برای قوی تر کردن شرکت  نیز بهره می گیرد. هدف نهای سان سیف تلاش برای تحقق زندگی راحت و ایمن است برای تمام افراد در جای جای نقاط این جهان است.

2 پاسخ
    1. مهدیه ابراهیمی

      از پیشنهاد شما بی‌نهایت سپاسگزاریم. حتما در آینده درباره مطالب راجع به مدیران صنعت گاوصندوق بیشتر انتشار خواهیم داد.

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.