دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

خرید گاوصندوق دست دوم به صرفه است؟

گاوصندوق دست دوم انتخاب بسیاری از افراد برای خانه و حتی ادارت و سازمان ها برای نگهداری اسناد و مدارک و اقلام مهم است. خرید گاوصندوق دست دوم طبیعتا هزینه کمتری دارد و مقرون به صرفه تر است اما خرید گاوصندوق دست دوم در کنار اینها مشکلاتی نیز دارد که مستقیم به امنیت دارایی های شما در ارتباط است.

در این نوشته سعی داریم تمام نکات و مواردی که در خرید گاوصندوق دست دوم باید در نظر داشته باشید را عنوان کنیم تا به دردسر و مشکلات امنیتی برنخورید. در ادامه علاوه بر توضیح کامل مشکلات و راهکار ها چند نمونه محصول پیشنهادی نو جایگزین گاوصندوق دست دوم خواهیم داشت.

مشکلات امنیتی در گاوصندوق های دست دوم 

✔️ اولین مشکل در خرید گاوصندوق دست دوم اطمینان از فروشنده است. شما از شخص خرید می کنید نه از فروشگاه و شرکت و به صورت ضمنی اعلام  می کنید که اقلام با ارزشی برای نگهداری دارید که این موضوع می تواند امنیت دارایی های شما را به خطر بیندازد. در خرید محصولات امنیتی با توجه به ماهیت محصولات انتخاب فروشگاه و مرکز معتبر بسیار مهم است.  

✔️ مورد مهم دوم اطمینان از سلامت گاوصندوق و قطعات اورجینال است. اطمینان از اینکه گاوصندوق تعمیراتی نیست و تمام قطعات اصل و اورجینال هستند بسیار مهم است. در بسیاری مواقع قطعات تعمیراتی با قطعات فیک و بی کیفیت جایگزین می شوند که امنیت گاوصندوق را تحت تاثیر قرار می دهد. اطمینان از این موارد حتی برای یک متخصص گاوصندوق نیز با بررسی کامل فنی قطعات و سیستم قفل و … امکان پذیر است .

گاوصندوق دست دوم

✔️ مشکل مهم سوم نداشتن خدمات فنی و پشتیبانی است. زمانیکه به یک مشکل فنی برمی خورید، قفل محصول دچار مشکل می شود و یا باز نمی شود شما نمی توانید از خدمات شرکت ها استفاده کنید و مجبور خواهید بود از تعمیرکار های متفرقه کمک بگیرید که نه تنها به جهت تخصصی بلکه به جهت امنیتی نیز توصیه نمی شود. 

✔️ این مشکلات خصوصا زمانیکه محصول شما گاوصندوق دیجیتال است جدی تر خواهد بود. در گاوصندوق دیجیتال زمانیکه رمزعبورتان رافراموش می کنید و یا به اروری روی صفحه نمابشگر می بینید به راحتی با یک تماس تلفنی با خدمات و پشتیبانی شرکت بدون هزینه خاصی مشکل برطرف خواهد شد. در حالیکه وقتی محصول شما مشمول خدمات پس از فروش نباشد برای حل همین مشکل ساده نیاز به تعویض کامل قفل خواهید داشت که هزینه بر است. 

نکاتی که در خرید گاوصندوق دست دوم باید به آن توجه کرد 

خرید گاوصندوق دست دوم به جهت ماهیت امنیتی محصول توسط هیچ متخصصی پیشنهاد نمی شود. اما اگر به هر دلیلی به دنبال خرید گاوصندوق دست دوم هستید این موارد را در نظر داشته باشید : 

  1. قفل گاوصندوق از چه نوعی است؟ دو نوع قفل در گاوصندوق ها به کار می رود. قفل دیجیتال و مکانیکی. اگر گاوصندوق دارای یک رمز تمام دیجیتال از یک برند معتبر مانند سامسونگ است که جای نگرانی کمتری وجود دارد. اما باید مطمئن باشید قفل تعویض نشده باشد و حتما اصل باشد. این مورد را یک فرد متخصص در زمینه قفل گاوصندوق می تواند به شما اطمینان بدهد در غیر این صورت به تنهایی تشخیص این موضوع ممکن نیست مگر اینکه دستی در صنعت قفل سازی داشته باشید. اگر قفل گاوصندوق دارای کلید است حتما باید بدانید این کلید قابل کپی شدن هست یا خیر؟ به طور کلی در خرید گاوصندوق دست دوم محصولات کلید دار توصیه نمی شود و بهتر است سراغ آنها نروید. 
  2. آیا محصول کلید مادر دارد؟ کلید مادر، کلیدی است که در صورت داشتن آن تمام سد های قفلی و رمز ها بی معنی شده و با چرخاندن در قفل، درب محصول باز خواهد شد. کلید مادر می تواند کارایی زیادی داشته باشد اما توجه کنید که اگر قابل کپی شدن باشد یا کلید مادر مفقود شده باشد به طور کل از خرید آن منصرف شوید. این محصول امنی برای شما نخواهد بود.
  3. یک فرصت چند یک هفته ای از فروشنده بگیرید. همانطور که در ابتدا گفتیم اطمینان برخی مواد مانند اصل بودن محصول و قطعات تنها توسط یک کارشناس فنی ماهر انجام می شود. به همین دلیل یک فرصت یک هفته ای از فروشنده برای تایید سلامت و امنیت محصول بگیرید تا در صورت بروز مشکل بتوانید محصول را عودت دهید. 
مشکلات خرید گاوصندوق دست دوم

مقایسه قیمت گاوصندوق دست دوم و نو 

اگر هدفتان از خرید گاوصندوق دست دوم صرفا موضوع قیمت است، ریسک نکنید. شما می توانید یک گاوصندوق نو با ابعاد کوچکتر در همان محدود قیمت یا حتی کمی بالاتر خریداری کنید و هیچ کدام از نگرانی ها و مشکلات یک گاوصندوق دست دوم را نداشته باشید. شاید بد نباشد محصولاتی را بررسی کنیم که نه تنها به لحاظ رنج قیمت در محدوده مناسبی قرار دارند بلکه به هیچ عنوان قابل قیاس با گاوصندوق دست دوم که در سایت های مختلف می بینید نیستند.

پیشنهاد می کنیم بعد از بررسی این دو محصول معرفی شده در ادامه سری به صفحه قیمت گاوصندوق بزنید تا قیمت گاوصندوق های نو خارجی را داشته باشید و بتوانید مقایسه بهتری بین محصولات دست دوم موجود در سایت هایی مانند دیوار و شیپور و محصولات نو که شامل گارانتی و ضمانت هستند داشته باشید. برای جستجو بهتر در صفحه فروشگاه گاوصندوق در همان ابتدا محدوده قیمتی که می توانید برای خرید گاوصندوق هزینه کنید را به کمک فیلتر های کنار صفحه فیلتر کنید تا محصولات در همان محدوده قیمت را ببینید. 

گاوصندوق سبک

محصول های پیشنهادی جایگزین گاوصندوق دست دوم 

گاوصندوق خانگی YES M 015  

کشور سازنده : کره جنوبی

یک گاوصندوق خانگی با ابعاد 37*39*30 سانتی متر. این گاوصندوق خانگی انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک محصول جمع و جور و امن می گردند. این گاوصندوق خانگی با وجود ابعاد کوچکی که دارد به خوبی برای قرار دادن اسناد و مدارک در ابعاد A4 طراحی شده. سیستم رمزنگاری، مقاومت و امنیت محصول، سیستم آژیر ضدسرقت همه از ویژگی های این گاوصندوق خانگی هستند که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم. 

👈 مشاهده قیمت و اطلاعات کامل محصول 

همین محصول که در این جا معرفی شد با رول بولت شدن به زمین وزنی معادل 500 کیلوگرم به خود می گیرد و هر زمان که نیاز باشد می توان از داخل رول بولت هارا آزاد و محصول را جابه‌جا کنید. قالب درب این محصول به صورت پلکانی طراحی شده، یعنی مقاوم در برابر نفوذ دیلم و قفل محصول از نوع دیجیتال با 6 رقم رمز برای دو کاربر است. اما موضوع مهم تر، این محصول دارای استاندارد UL 350 است. استانداردی که عنوان می کند محصول شما در دمای کوره ( حدود 900 درجه ) به مدت 1 ساعت برای اقلام کاغذی ایمن است. استاندارد UL یک استاندارد معتبر و جهانی در آمریکاست که دریافت آن برای محصولات کار راحتی نیست.

برای انتخاب محصول با قیمت مناسب جایگزین یک گاوصندوق دست دوم می توانید از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

مشاوره رایگان خرید گاوصندوق | روی شماره زیر کلیک کنید 

 02191302266

محصول دکوراتیو NPS 020 

کشور سازنده : کره جنوبی

شاید در وهله اول قیمت این محصول برای شما کمی زیاد به نظر برسد اما الان برای قضاوت زود است. عجله نکنید و ویژگی های آن را به دقت بخوانید.

یک محصول کاملا دکوراتیو با رمز تمام لمسی حرفه ای. شما در این محصول امکان ثبت رمز 20 رقمی برای دو کاربر را دارید. رمز 4 تا 20 رقمی! این از اولین امتیاز مثبت 

👈مشاهده قیمت و اطلاعات کامل محصول 

✔️ وزن 40 کیلوگرم با قابلیت رول بولت شدن به زمین

✔️ قفل تمام الکترونیک ساخت شرکت معتبر سامسونگ

✔️ زبانه هایی با قطر 1.5 سانتی متر که در سری زبانه های فوق العاده قوی قرار دارد.

✔️ زبانه های ثابتی که در قسمت پشتی درب قرار دارد و در صورت آسیب به لولا از باز شدن درب جلوگیری می کند.

✔️ دریافت استاندارد معتبر KSG 4500 که دلالت بر نسوز بودن محصول در دمای 926 درجه به مدت یکساعت دارد.

کلام آخر :

خرید گاوصندوق دست دوم یک ریسک بزرگ است، از خرید محصول گرفته تا تعمیر آن می تواند برای شما دردسر ساز باشد. در خرید گاوصندوق دست دوم دیگر از اورجینال بودن تمام قطعات گاوصندوق اطمینان ندارید، ممکن است یک گاوصندوق تعمیراتی خریداری کنید که قطعات آن تعویض شده باشد. پیشنهاد اول اما این است که در مرحله اول به دنبال یک گاوصندوق نو و ارزان تر باشید. اما اگر اصرار به خرید گاوصندوق دست دو دارید حتما نکات گفته شده را رعایت کنید و یک محصول امن و سالم از یک شخص معتبر خریداری کنید.

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید. preloader