دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

سرقت از صندوق امانات بانک تهران

در روز پایانی سال ۹۷ و در شلوغی های نو شدن سال، دو سارق با سوء استفاده از تعطیلی بانک ها و شلوغی های شهر اقدام به سرقت از صندوق امانات یک بانک در تهران کرده بودند که خوشبختانه ناکام ماندند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در گشت زنی های پایان سال، پلیس تهران به مورد مشکوکی برخورد می کند که با پیگیری موضوع، متوجه می شود فردی در بخش صندوق امانات بانک ها مشغول سرقت است.

موضوعی که شاید توجه همه را جلب کرد، اقدام این فرد از دو روز گذشته یعنی از ۲۷ اسفند در صندوق امانات بانک بوده که با دست کاری تمامی دوربین های مدار بسته از نگاه ماموران و کارمندان بانک مخفی مانده و شروع به تخریب صندوق ها کرده است.

ارزش اموالی که در صندوق امانات این بانک نگهداری می شود، حدود ۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است که خوشبختانه هیچ یک از اموال از بانک خارج نشده اند و به صاحبان آن ها برگردانده می شود.

شاید این سوال، از قبل برای شما پیش آمده باشد و در حال حاضر با شنیدن این خبر پر رنگ تر نیز بشود، آیا صندوق امانات بانک ها محل مناسبی برای نگهداری دارایی های با ارزش ما است؟

قطعا در امنیت و امانت داری بانک ها جای تردید نیست و مشکلاتی از این قبیل که عنوان شد، ممکن است در تمامی بانک های سراسر دنیا اتفاق بیفتد. اما موضوعی که عموما افراد را در نگهداری اموالشان در صندوق امانات بانک ها مردد می کند عدم دسترسی آزاد در هر زمانی به آن هاست. زمانی که یک کار ضروری و غیر منتظره پیش می آید، وقتی بلایای طبیعی مانند زلزله یا سیل، کل سیستم شهری را مختل کرده و شما به دارایی هایتان احتیاج دارید، نگهداری تمامی آن ها در صندوق امانات بانک ها قطعا دردسر آفرین خواهد شد. هیچ کس نمی تواند منکر امنیت و آرامش خاطرمان از بابت دارایی هایی باشد، زمانیکه آن ها را به صندوق امانات بانک ها سپرده ایم، اما قطعا نگهداری همه چیز در بانک کار عاقلانه ای نخواهد بود. همه ما همیشه احتیاج داریم مقداری وجه نقد و طلا و جواهر برای روز مبادا در کنارمان باشد تا در شرایط اضطراری به آن ها دسترسی داشته باشیم.

اما این جا این سوال پیش می آید که آیا نگهداری این اقلام در منزل کار عاقلانه ای است ؟؟؟ در شرایطی که بانک ها نیز مورد دستبرد افراد سوء استفاده گر قرار می گیرند آیا امنیت دارایی های ما در منزل ضمانت می شود؟

قطعا اگر قرار باشد که دارایی هایتان را در بین تشک و رخت و لباس پنهان کنید، صرفا برای روز مبادا سارقان چاره ای اندیشیده اید که دست خالی از منزلتان بیرون نروند.

نگهداری دارایی های با ارزش در منزل قبل از هر چیزی مستلزم تهیه یک گاوصندوق امن و مطمئن است. گاوصندوق نسوز و ضد سرقتی که بتواند در شرایط بحرانی حافظ دارایی های شما باشد. عموما افرادی که یک گاوصندوق استاندارد و ایمن با در نظر گرفتن نیاز و دغدغه هایشان خریداری می کنند دیگر نیازی به صندوق امانات بانک ها ندارند چراکه نه تنها از امنیت آن ها خیالشان آسوده است بلکه در هر زمانی که اراده کنند به همه آنها دسترسی دارند.

اگر شما بتوانید متناسب با شرایط خودتان یک گاوصندوق انتخاب کنید، قطعا نه تنها در برابر سرقت بلکه در برابر آتش سوزی یا حتی بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله هم دارایی های خودتان را بیمه کرده اید. انتخاب یک گاوصندوق مناسب در بازاری که مملو از گاوصندوق های مختلف از برند های متفاوت است، نیازمند اطلاعات کاملی است که بتوانید در نهایت گاوصندوق استاندارد را از غیر استاندارد تشخیص دهید. پیشنهاد میکنم اگر به فکر خرید یک گاصندوق خانگی یا  حتی اداری  هستید حتما مقاله راهنمای انتخاب و خرید گاوصندوق را بخوانید.

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.