دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

تفاوت گاوصندوق های ES با SIS

تفاوت گاوصندوق های ES با SIS در چیست؟ چرا محصولات SIS گران تر هستند؟ 

بین محصولات اداری دو دسته از گاوصندوق های ایگل بسیار مشابه هم هستند. گاوصندوق های ES و SIS . اگر این دو مدل گاوصندوق را در کنار هم ببینید احتمالا در وهله اول نمی توانید تفاوتی بین آن ها تشخیص بدهید، از لحاظ ابعاد، وزن، ظاهر و حتی رنگ کاملا مشابه یکدیگر هستند. اما اگر کمی تخصصی تر بررسی کنیم گاوصندوق های SIS از مدل های مشابه ES قیمت و وزن بالاتری دارند. هر دو این محصولات در دسته گاوصندوق های اداری قرار دارند و به عنوان یک محصول اداری نیز طرفداران زیادی دارند. اما وجه تمایز این دو گاوصندوق اداری چیست؟ چرا قیمت یکی از آن ها بالاتر است؟

تفاوت گاوصندوق های ES با SIS چیست؟ 

✅ گاوصندوق های ES و SIS در همه ویژگی های یک گاوصندوق مشترک هستند و تنها وجه تمایز این دو، وجود یک گاوصندوق کوچک در داخل گاوصندوق های SIS است. گاوصندوق های SIS به کلی معروف به گاوصندوق های تودرتو هستند که گاوصندوق داخلی برای قرار دادن اشیاء با ارزش تر و همچنین فایل های دیتا مدیا طراحی شده. گاوصندوق داخلی تمام فولاد، ضد دریل و ضد برش است و سیستم رمز نگاری آن شامل یک کیبورد 6 رقمی ساخت شرکت سامسونگ است. در گاوصندوق داخلی تمام ویژگی های یک گاوصندوق از جمله زبانه های فولادی ثابت و متحرک، سیستم رمزنگاری قوی، عایق بندی و … رعایت شده است.

✅ گاوصندوق های SIS به نسبت گاوصندوق های ES دقیقا به دلیل وجود یک گاوصندوق تمام فولاد داخلی وزن بالاتری دارند. در نمونه هایی با ابعاد یکسان تفاوت وزن دو محصول حدود 50 کیلوگرم است.

✅ هر دو گاوصندوق در دسته گاوصندوق های نسوز قرار دارند و دقیقا گاوصندوق های بیرونی مطابق با استاندارد نسوز در دمای 924 درجه سانتی گراد به مدت 1 ساعت نسوز هستند اما نکته مهم در محصولات SIS موضوع نسوز بودن گاوصندوق داخلی است، گاوصندوق داخلی طوری طراحی شده که دمای داخلی آن در دمای بالای 924 درجه بیرونی از 51 درجه سانتی گراد بالاتر نرود. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که مدت زمانی که طول می کشد تا دمای اطراف گاوصندوق داخلی به 900 درجه برسد قابل توجه است، چراکه یک محافظ بیرونی دیگر نیز وجود دارد که به راحتی گاوصندوق داخلی را محافظت می کند. 

گاوصندوق SIS برای چه شرایطی مناسب است؟ 

اگر در بین اسناد اداری، به جزء اسناد و مدارک کاغذی فایل هایی مانند دیتا مدیا وجود دارد یا اقلامی وجود دارد که ارزش آن ها به نسبت بقیه اسناد بالاتر است و در فکر تامین امنیت بیشتر برای آن ها هستید، گاوصندوق های SIS پیشنهاد می شوند. این محصولات با داشتن یک گاوصندوق داخلی که امنیت بیشتری دارد می تواند تمام نیاز های شما را رفع کند و یک محیط امن تر فراهم کند تا دیگر نیازی به خرید یک گاوصندوق دیتا مدیا یا سیف باکس برای داخل گاوصندوق نباشد.  

2 پاسخ
    1. مهدیه ابراهیمی

      با سلام خدمت شما. خیر متأسفانه این مدل در حال حاضر موجود نیست اما محصولات مشابه این محصول موجود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۷۲۹۰۰ تماس حاصل نمایید. باتشکر

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.