دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

گاوصندوق زیرزمینی یا Underfloor safe

گاوصندوق زیرزمینی یا Under Floor Safes یکی از انواع گاوصندوق در این صنعت هستند که مشتریان بخصوصی دارند. این جعبه های امنیتی زیرزمینی را احتمالا بیشتر در فیلم ها دیده باشید. باکس های امنی که در نقطه ی مشخصی کار می شوند و به راحتی استتار می شوند.

وقتی درباره گاوصندوق صحبت می کنیم افراد، کمتر به دنبال گاوصندوق های زیرزمینی هستند اما شاید بد نباشد بدانید که گاوصندوق زیرزمینی یا Underfloor safe ها یکی از گاوصندوق های محبوب در خارج از ایران است که اگر اصول انتخاب محصول مناسب و همچنین اصول اولیه نصب رعایت شود یک محصول امن خواهید داشت.

گاوصندوق زیرزمینی

دلیل محبوبیت گاوصندوق زیرزمینی یا UnderFloor Safe

این محصولات هیچ فضای بیرونی را اشغال نمی کنند و هیچ مزاحمتی برای شما نخواهند داشت همچنین این موضوع باعث می شود تا گاوصندوق شما هیچ جلب توجهی نکند و به راحتی پنهان شود. در گاوصندوق زیرزمینی دیگر بحث زیبایی گاوصندوق مطرح نیست. اگر جزء آن دسته افرادی هستید که به زیبایی و دکور محیط تان حساس هستید و در عین حال نمی توانید برای یک گاوصندق دکوراتیو هزینه کنید. گاوصندوق زیر زمینی انتخاب مناسبی است به شرطی که محدودیت های یک محصول این چنینی را نداشته باشید. 

معضلات گاوصندوق زیرزمینی

گاوصندوق زیرزمینی یک فضای مشخص را در زیر محیط شما اشغال می کند. این موضوع به خودی خود یک محدودیت ایجاد می کند. اگر شما در آپارتمان ساکن هستید قطعا فضای کافی برای جاساز گاوصندوق زیرزمینی را نخواهید داشت. این محصول بیشتر برای ساختمان های همکف و خانه های ویلایی کاربرد دارد.

مورد دوم بحث فیت کردن گاوصندوق در زیرِ زمین است. اگر این گاوصندوق به خوبی فیکس نشود و فضای خالی اطراف آن باقی بماند، قطعا دردسر ساز خواهد شد.

|و اما موضوع مهم در این محصولات نصب دائمی آن هاست. یعنی این محصولات به صورت دائمی در بتن قرار می گیرند و امکان جابه‌جایی آن ها وجود نخواهد داشت. 

در نصب گاوصندوق زیرزمینی چه مواردی مهم است؟

  • برای فیت کردن گاوصندوق از مصالح درجه یک استفاده کنید تا امکان آزاد شدن گاوصندوق از اطراف نباشد.
  • قبل از مشخص کردن محل نصب باید نقشه کامل لوله کشی های آب و گاز را داشته باشید تا خسارتی وارد نشود.
  • محیطی که برای نصب انتخاب می کنید خیلی دور از دسترس نباشد.
در خرید گاوصندوق زیر زمینی به چه مواردی باید دقت کرد؟

محیط شما قابلیت جاساز گاوصندوق با چه ارتفاعی را دارد؟ شاید این موضوع اولین موردی باشد که باید به آن توجه داشته باشید. چراکه اگر شما یک صندوق زیرزمینی انتخاب کنید که به درستی جاساز نشوند امنیت آن زیر سوال خواهد رفت .

این محصولات نیز مانند هر گاوصندوق دیگری باید دارای استاندارد های ضد سرقت و نسوز باشد. انتخاب نوع قفل، نوع زبانه ها، جنس بدنه و لولا ها همگی در انتخاب محصول مهم خواهد بود. اگر دسترسی سریع به صندوق برای شما مهم است باید به دنبال قفل های دیجیتال باشید، در گاوصندوق های زیرزمینی نیز قفل های اثرانگشتی و تاچ نیز کاربرد دارد که نه تنها امنیت صندوق را ارتقا می دهد بلکه دسترسی به آن را نسبت به قفل های مکانیکی راحت تر می کند.

استاندارد های ضد سرقت درباره این محصولات نیز صدق می کند. استاندارد rsc یکی استاندارد های معتبر ضد سرقت است که می تواند به شما درباره امنیت گاوصندوق تضمین بدهد. 

گاوصندوق زیرزمینی باید نسوز باشد 

محصول مورد نظر شما حتما باید در لیست استاندارد های نسوز مانند ul قرار گرفته باشد.و هرچند این محصول در زیر زمین جاساز می شوند اما نسوز بودن آن ها یک فاکتور حیاتی محسوب می شود. نسوز بودن ، طبق نوع اقلامی که نگهداری می کنید تعیین می شود. اگر قصد نگهداری اقلام کاغذی و طلا و جواهر دارید، استاندارد محصول شما باید ul 350  باشد. Ul 125  مناسب فلش، سی دی، فلاپی و لپ تاپ است که در برابر حرارت حساسیت بیشتری دارند.

در سایت secretstrogest ده مورد از بهترین گاوصندوق های زیرزمینی معرفی شده اند که می توانید  ویژگی ها و حتی حدود قیمت این محصولات را ببینید.

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.