دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

قفل دیجیتال در گاوصندوق

قفل دیجیتال یا قفل مکانیکی؟ کدام یک از این دو قفل امن تر است؟

یکی از مواردی که همیشه در حوزه محصولات امنیتی مورد توجه بوده و صنایع به دنبال به کار بردن جدیدترین تکنولوژی در آن بوده اند صنعت قفل سازی است. قفل ها پیشینه قدیمی دارند و شروع آن ها با قفل های مکانیکی و کلید های دست ساز همراه بوده است. به مرور زمان قفل دیجیتال نیز پا به عرصه این صنعت گذاشتند اما کماکان قفل های مکانیکی از رده خارج نشدند بلکه با ترکیب شدن با قفل های دیجیتال، محصولات جدیدی ایجاد شد که مورد توجه صنعت گاوصندوق و بسیاری از صنایع دیگر قرار گرفت. 

ورود قفل دیجیتال به صنعت گاوصندوق

 امروزه قفل های دیجیتال در صنایع مختلف از جمله گاوصندوق و درب های ساختمانی ضد سرقت به کار برده می شود چرا که سهولت استفاده از قفل های دیجیتال، سرعت عملکرد و امنیت قوی این قفل ها در برابر قفل های مکانیکی از نقاط قوت آنها محسوب می شود. قفل دیجیتال، تکنولوژی جدیدی است که قطعا نیاز است قبل از خرید محصولاتی که دارای این قفل ها هستند یک سری اطلاعات لازم و کاربردی را داشته باشیم تا بتواند نیاز ما را به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشد. 

چیزی که بیشتر در این جا مورد بحث است مواردی درباره قفل دیجیتال در صنعت تولید گاوصندوق است، اما تمامی این اطلاعات را می توان تا حدودی  تعمیم داد. اگر حتی به دنبال خرید یک قفل دیجیتال برای درب منزل خود هستید قطعا این اطلاعات می تواند به شما در انتخاب بهتر، کمک کند.

در خرید قفل دیجیتال گاوصندوق به چه مواردی باید دقت داشت؟ 

  • اولین موردی که باید حتما در نظر داشته باشید ضد هک و ضد شوک بودن این قفل هاست. در هر محصول امنیتی_الکترونیکی، این دو مورد جزء مواردی است که در حفظ امنیت آن محصول موثر است و باید حتما به آن توجه شود. اما از کجا می توانید مطمئن شوید قفل دیجیتال گاوصندوق که خریداری می کنید یک قفل کاملا ایمن و ضد هک است؟
  • واقعیت این است که تشخیص یک مورد این چنینی در قفل دیجیتال گاوصندوق مستلزم داشتن یک سری اطلاعات کاملا تخصصی در حوزه الکترونیک است و از همه مهم تر اینکه حتی اگر شما یک متخصص الکترونیک باشید تا به برد اصلی قفل دسترسی نداشته باشید قادر به تشخیص قطعی درجه امنیتی آن نخواهید شد. چیزی که در اینجا می تواند به شما کمک کند اعتماد به یک برند معروف و معتبر سازنده قفل های الکترونیکی است. در شرایط حاضر کمپانی سامسونگ یک برند معتبر در تولید قفل دیجیتال گاوصندوق و همچنین قفل درب های ساختمانی است که به طور اختصاصی وظیفه طراحی و ساخت قفل های دیجیتال گاوصندوق شرکت سان سیف را به عهده دارد.  در برخی از قفل دیجیتال  به خصوص قفل هایی که در درب های ضد سرقت به کار برده می شود کاربردی تحت عنوان رمز خیالی وجود دارد. اما کاربرد این سیستم چیست؟؟؟ در مواردی که فرد احساس می کند مورد تعقیب قرار دارد و شخصی هنگام ورود رمز، قصد ثبت آن را دارد می تواند با تعریف رمز خیالی، یک کد مثل #۱۲۳۴۵ قبل از رمز اصلی وارد کند که بی تاثیر است و صرفا گمراه کننده است.
  • قابلیت رمز های ترکیبی در قفل های الکترونیکی یک مورد قابل توجه است که می تواند امنیت محصول شما را ارتقا بدهد. 

در صنعت گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال جایگاه ویژه ای در بین محصولات دارد. گاوصندوق دیجیتال که به واسطه نوع قفل شان نام گذاری شده اند. گاوصندوق دیجیتال همان طور که گفته شد می توانند دارای قفل های با  رمز عددی ، اثرانکشتی و حتی ترکیبی از قفل های دیجیتال و مکانیکی باشند. به طور کلی گاوصندوق دیجیتال در هر نوع محصولی اعم از خانگی و اداری و حتی فروشگاهی می تواند انتخاب مناسبی باشد. پیشنهاد می کنیم سری به صفحه گاوصندوق دیجیتال بزنید تا بهتری با این نوع گاوصندوق ها و قیت آن ها آشنا شوید. 

منظور از قفل ترکیبی در قفل دیجیتال گاوصندوق چیست؟ 

در بسیاری از موارد در قفل دیجیتال گاوصندوق ها، علاوه بر ثبت رمز ۴ تا ۲۰ رقمی یک سیستم بایومتریک (اثرانگشت) نیز طراحی شده که به صورت مکمل کار می کنند و در واقع باز کردن قفل طی دو مرحله انجام می شود، در این حالت از دو بخش الکترونیکی استفاده شده اما در بسیاری از موارد قفل دیجیتال با مکانیکی ترکیب می شوند که موجب ایجاد یک سیستم امنیتی فوق العاده قوی می شود. این قبیل از قفل ها عموما در گاوصندوق های امن مشاهده می شود که ترکیب رمز عددی با اسکنر اثرانگشت، قفل کلیدی و اهرم مکانیکی یک قفل منحصر به فرد ایجاد می کند. شاید جالب باشد بدانید یک قفل اثرانگشتی به تنهایی امنیت کافی برای یک گاصندوق را دارد، زمانی که با موارد دیگر ترکیب می شود قطعا تاثیر آن در امنبت محصول قابل ملاحضه خواهد بود. پیشنهاد می کنیم برای اینکه بیشتر با سیستم گاوصندوق های اثر انگشتی آشنا شوید و نمونه ای از این محصولات را ببینید به مقاله گاوصندوق اثر انگشتی مراجعه کنید. گاوصندوق اثر انگشتی به دلیل ویژگی هایی که دارد جزء محصولات پرطرفدار در این صنعت محسوب می شود. شما با یک گاوصندوق اثرانگشتی دیگر نیازی به حفظ کردن رمز عبور نخواهید داشت و در عین حال یک سیستم ایمن در اختیار دارید. گاوصندوق اثرانگشتی وقتی با سایر مدل های قفل دیجیتال ترکیب می شود به کاربر این اجازه را می دهد که در صورت نیاز با ترکیب کردن رمز عددی یا مکانیکی با اثرانگشت یک سد قوی ایجاد کند. گاوصندوق اثر انگشتی اگر به لحاظ شرایط دیگر نیز تامین امنیت شده باشد به نوبه خود یک محصول تمام عیار است. 

  • باتری و طول عمر آن یک مورد مهم دیگر است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. در بسیاری از موارد قفل دیجیتال گاوصندوق دارای باتری زاپاس هستند که در صورت اتمام باتری اصلی، سیستم قفل از آن تغذیه می کند. 
  • آلارم قفل دیجیتال یک مورد دیگری است که باید در خرید به مواردی مانند نحوه فعال شدن و توان صوتی آن توجه کرد. اینکه آلارم بعد از چندبار ورود رمز اشتباه فعال می شود یا اینکه آیا با ضربات مکانیکی نیز حساس است یا خیر جزء سوالاتی است که حتما باید حتما از فروشنده بپرسید. علاوه بر این پیشنهاد می کنم از فروشنده بخواهید یکبار آلارم را برای شما چک کند. 

 

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.