دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

سوالات متدوال مشتریان گاوصندوق

بعضی از سوال ها در میان مشتریان گاوصندوق حدودا ثابت است، سوالات متداول مشتریان که به دنبال خرید گاوصندوق هستند بیشتر معطوف به مشکلات ارایه خدمات گاوصندوق های خارجی با توجه به شرایط تحریم کشور می شود. و بعد از آن سوالاتی مانند برند سازنده قفل ها و تفاوت گاوصندوق های ایرانی و خارجی جزء سوال های پرتکراری است که فروشندگان به آن ها پاسخ می دهند. در این جا قصد داریم به 4 سوال متداول مشتریان گاوصندوق به طور مفصل پاسخ دهیم تا جای هیچ ابهامی برای مشتریان باقی نماند.

اگر رمز عبور گاوصندوق مان را فراموش کنیم برای باز کردن درب گاوصندوق چه راهی وجود دارد؟

فراموش کردن رمز عبور فقط محدود به گاوصندوق نمی شود. ساده ترین مثال این موضوع، فراموش شدن رمز عبور حساب های کاربری در شبکه های مجازی است. وقتی رمز عبور ایمیل یا حساب های کاربری تان را فراموش می کنید یک گزینه تحت عنوان forgot password وجود دارد که درخواست ریست کردن رمز عبور ارسال می شود و شما می توانید رمز عبورتان را مجدد وارد کنید. در گاوصندوق نیز باید همین روند طی شود اما با این تفاوت که این پروسه باید خیلی امن تر از ریست کردن پسوود یک حساب کاربری باشد.  

در خرید گاوصندوق بخصوص در گاوصندوق های خارجی باید دقت داشته باشید، فروشگاهی که از آن خرید می کنید حتما نماینده رسمی کمپانی سازنده باشد چراکه دریافت رمز عبور جدید و ریست کردن پسوورد باید از طریق کمپانی های مرکزی و نمایندگی های آن ها صورت بگیرد. در خرید گاوصندوق فقط بحث فنی و قیمت ها مطرح نیست بلکه به موارد این چنینی که جزء پشتیبانی محصولات است نیز باید دقت شود بنابراین در خرید گاوصندوق از این موارد غافل نشوید. موضوع فراموشی رمز عبور به جرات جزء متدوال ترین سوالات مشتریان گاوصندوق در خرید است.

رمز عبوری که کمپانی می دهد آیا برای همه گاوصندوق ها یکسان است؟

رمز عبور مادر برای هر گاوصندوق منحصر به همان گاوصندوق است که نزد شرکت سازنده نگهداری می شود. روی گاوصندوق ها یک سریال نامبر درج شده که در هنگام دریافت رمز عبور، باید این سریال برای شرکت ارسال شود تا کد مستر همان گاوصندوق طی مکاتبات خصوصی به نمایندگی ارسال شود. این کد مستر عموما به دلایل امنیتی اعلام نمی شود و حضورا توسط کارشناس مخصوص نمایندگی وارد می شود.

سوال پرتکرار مشتریان گاوصندوق

تفاوت گاوصندوق های ایرانی با گاوصندوق های خارجی ایگل و لوسل در چیست؟

یکی از سوالات متدوال مشتریان بحث  تفاوت قیمت محصولات ایرانی و خارجی است ؟ اگر در بازار یک چرخ کوتاهی زده باشید یا حتی در فروشگاه های آنلاین کمی جستجو کنید قطعا متوجه تفاوت گاوصندوق های ایرانی و خارجی می شوید. اما چه عواملی علت تفاوت قیمت این محصولات است؟ در این جا خیلی خلاصه و مختصر به تفاوت گاوصندوق های ایرانی و خارجی اشاره می کنیم. 

استفاده از ملات و سیمان : در محصولات خارجی برای مقاومت گاوصندوق در برابر حرارت و همچنین دریل و آسیب های مکانیکی از آلیاژ مخصوصی از فلزات استفاده می شود که نه تنها مقاومت بالایی در برابر نفوذ حرارت دارند بلکه در برابر دریل و آسیب های مکانیکی نیز مقاوم هستند. اما در محصولات داخلی فضای بین دو جداره گاوصندوق از سیمان و ملات پر می شود که جزء روش های قدیمی این صنعت محسوب می شود.

آپشن های امنیتی : به جرات می توان گفت در محصولات داخلی متاسفانه هیچ آپشن امنیتی ویژه ای طراحی نشده که بتوان روی آن حساب کرد. به طور مثال سیستم گلس لاک که در گاوصندوق های لوسل به کار رفته، حتی در محصولات خارجی نیز به ندرت دیده می شود. اما همین موضوع امنیت فوق العاده ای برای گاوصندوق ایجاد کرده.

برند سازنده قفل : در گاوصندوق اولین سد امنیتی، قفل آن است به نوعی که کمپانی های زیادی صرفا روی قفل گاوصندوق تمرکز کرده اند تا بتوانند یک محصول امن و مطابق تکنولوژی طراحی کنند. حتی در گاوصندوق های خارجی نیز باید توجه داشته باشید که قفل گاوصندوق محصول چه کمپانی است. به عنوان مثال تمام قفل های گاوصندوق ایگل و لوسل، ساخت برند سامسونگ هستند.

استاندارد های امنیتی گاوصندوق : هیچ کدام از گاوصندوق های ایرانی موفق به دریافت استاندارد های امنیتی جهانی نشده اند. زمانی که یک گاوصندوق استاندارد امنیت بین المللی را دریافت می کند قطعا یک مهر تایید برای آن گاوصندوق محسوب می شود. زیرا این استاندارد ها عموما در شرایط آزمایشگاهی سخت گاوصندوق ها را تست می کنند و در ارایه نشان های امنیتی به اندازه کافی سخت گیر هستند. زمانی که گاوصندوق نشان استاندارد یک مرکز معتبر را دریافت می کند نشان می دهد که از متریال اولیه تا برند های به کار رفته در ساخت گاوصندوق همگی از بهترین ها هستند.

کدام مکانیزم رمز و قفل مناسب گاوصندوق است؟

یکی دیگر از سوالات متداول مشتریان گاوصندوق مربوط به زمانی می شود که تنوع زیادی از انواع قفل گاوصندوق را می بینند. به طور کلی 3 نوع قفل در سیستم رمزنگاری و قفل گاوصندوق ها به کار می رود. قفل های دیجیتال ، مکانیکی  و ترکیبی.

اینکه کدام یک از این ها برای شما مناسب است بستگی به مواردی زیادی دارد مانند تعداد دفعاتی که در روز احتیاج به محصول دارید، ارزش دارایی هایی که قرار است در آن نگهداری شود، میزان امنیتی که  انتظار دارید و حتی رنج سنی کاربر یا محیط قرار دادن محصول .در مقاله انتخاب قفل گاوصندوق درباره تمام مزایا و معایب هرکدام از قفل ها مفصلا صحبت کردیم و نهایتا گفتیم برای هرکاربر با دغدغه های خاص چه قفلی مناسب است. در این جا یک خلاصه ای از انتخاب قفل گاوصندوق را بیان می کنیم که بیشتر پرس و جو می شود.

  • اگر هر روز به گاوصندوق تان نیاز دارید بهتر است به دنبال محصولی با قفل دیجیتال باشید.
  • برای محیط هایی با شرایط محیطی سخت، قفل های مکانیکی مقاوم تر هستند.
  • اگر ارزش دارایی ها و اقلامی که قرار است در گاوصندوق نگهداری کنید زیاد است، به دنبال قفل های ترکیبی و یا بایومتریک باشید. این قفل ها به لحاظ امنیتی از سایر قفل ها با ختلاف زیادی بالاتر هستند.
سوال متداول مشتریان در ارتباط با تحریم های ایران و خدمات پس از فروش

با توجه به تحریم های ایران ، تامین قطعات گاوصندوق به چه طریقی صورت می گیرد؟

در حال حاضر بسیاری از شرکت های بازرگانی صنایع مختلف در ارتباط با تامین قطعات و موضوع خدمات پس از فروش به مشکل برخورده اند. خرید گاوصندوق خارجی نیز از این مقوله خارج نیست. حتما دقت داشته باشید که از نمایندگی آن برند خریداری می کنید و کمپانی اصلی تامین کننده آن نمایندگی است. اسپیتامن به عنوان نماینده رسمی گاوصندوق های ایگل و لوسل تمامی محصولات خود را با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می کند.

2 پاسخ

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.