دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

امن ترین گاوصندوق خانگی

یک گاوصندوق امن برای تامین امنیت دارایی و اسناد شما در منزل  و ادارات الزامی است. اما زمانیکه صحبت از امن ترین گاوصندوق می کنیم در واقع به ویژگی هایی اشاره می کنیم که در کمتر محصولی پیدا می شود. در این نوشته قصد داریم در ابتدا ویژگی های یک گاوصندوق امن و مطمئن را بررسی کنیم و در نهایت 4 محصول پیشنهادی از امن ترین گاوصندوق ها که در بازار ایران وجود دارند را معرفی خواهیم کرد. 

قبل از ادامه مطلب دقت کنید که امنیت جزء جدانشدنی و مهم هر گاوصندوقی است . اما گاوصندوق ها بسته به کاربردشان امنیت های متفاوتی دارند. همه گاوصندوق ها در یک سطح نیستند. زمانیکه به دنبال یک امنیت ویژه در گاوصندوق هستید قبل از هر چیز باید از خودتان بپرسید آیا ارزش دارایی هایی که می خواهید در آن گاوصندوق نگهداری کنید هزینه بالای محصول را توجیه می کند یا خیر ؟ 

همه ما میدانیم که خرید گاوصندوق اگر مطابق استاندارد های بین المللی انجام شود خرید پر هزینه ای است. تنوع قیمت گاوصندوق در بازار زیاد است. در خرید گاوصندوق قبل از هر چیز باید توقع تان از محصولی که نیاز دارید را تعیین کنید. در اینصورت است که می توانید یک خرید متناسب با نیازتان داشته باشید. نه سراغ محصولات ارزان قیمت بروید که عملا هیج امنیتی برای شما ندارند و صرفا یک جعبه فلزی هستند نه دنبال محصولات گران قیمت بالاتر از حد نیازتان که کاربردی برای شما نداشته باشد. 

گاوصندوق امن، بهترین راهکار برای امنیت دارایی های شماست

اگر به فکر یک گاوصندوق خانگی هستید عجله نکنید … شما باید تمام جوانب کار را بسنجید. ریزترین جزئیات ساختاری یک گاوصندوق خانگی مانند نوع و قطر زبانه ها، جنس و ضخامت بدنه، طراحی قالب درب، نوع قفل و گواهی های استاندارد گاوصندوق خانگی در نهایت می تواند یک گاوصندوق مناسب و امن را تشکیل بدهد.

امن ترین گاوصندوق خانگی که مناسب شما باشد چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی های یک گاوصندوق امن خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

✔ زبانه های ثابت و متحرک : در زبانه های یک گاوصندوق امن خانگی یا اداری علاوه بر تعداد زبانه ها، کیفیت و قطر آن ها نیز مهم است. زبانه های سراسری یکی از بهترین طراحی های ساختاری است که امنیت محصول را ارتقا می دهد اما این به این معنا نیست که اگر گاوصندوقی زبانه سراسری نداشت یعنی امنیت کافی ندارد بلکه یکی از ایمن ترین گاوصندوق ها مانند خانواده لوسل فاقد زبانه های سراسری هستند و زبانه های ثابت و متحرک مقطعی دارند که به کمک سیستم گلس لاک جبران شده است.

✔ جنس و ضخامت بدنه و درب : به کار رفتن فولاد AR 500 در ساخت گاوصندوق با ضخامت مناسب یک گاوصندوق امن و ضد دریل ایجاد می کند.

✔ طراحی قالب درب : زمانیکه درب گاوصندوق به صورت پلکانی طراحی می شود، زبانه ها از دسترس خارج می شوند و علاوه بر این گاوصندوق در برابر دیلم نیز مقاوم خواهد شد. 

✔ قابلیت نصب : عموم افراد بر این باورند که گاوصندوق های سنگین امن تر هستند اما این یک تفکر قدیمی است، وزن گاوصندوق تنها معیار امنیت آن نیست، گاوصندوق های سبکی وجود دارند که با رول بولت شدن به زمین وزن می گیرند و امنیتشان از این جهت تامین می شود. اینکه گاوصندوق شما توسط رول بولت چند سانتی به زمین فیکس شود بسته به زیر ساز بنا و گاوصندوق متغیر است.اگر محصول شما دارای وزن زیر 100 کیلوگرم است حتما باید به زمین فیکس شود تا گاوصندوق امنی برای دارایی های شما باشد.

✔ سیستم گلس لاک : این ویژگی در گاوصندوق امن دکوراتیو و لوکس مانند برند لوسل، بیشتر وجود دارد که مانند یک دزدگیر بی صدا عمل می کند. یک شیشه در پشت درب گاوصندوق، دقیقا در قسمت قفل و بوبین ها قرار دارد که در صورت دریل شدن می شکند و زبانه های گاوصندوق را فعال می کند تا حداکثر حالت ممکن باز شوند و درب گاوصندوق پلمپ شود. تحت این شرایط درب محصول به هیچ عنوان باز نخواهد شد بخصوص زمانیکه گاوصندوق دارای زبانه های مختلف حداقل از 3 جهت درب باشد. 

ما به شما کمک می کنیم امن ترین محصول بازار را متناسب با بودجه و نیازتان پیدا کنید 

روی شماره زیر کلیک کنید

گاوصندوق EG ، امن ترین گاوصندوق خانگی

✔ قفل های ترکیبی : ترکیب قفل های الکترونیکی با مکانیکی یک سیستم امنیتی قوی در سیستم رمزنگاری گاوصندوق ایجاد می کند. این قفل می تواند ترکیبی از رمز عددی 6 تا 20 رقمی یا سیستم اسکنر اثر انگشت با قفل های کلیدی باشد. قفل های ترکیبی، در دسته گاوصندوق خانگی دیجیتال قرار دارد

✔ برند سازنده قفل : در قفل ها برند سازنده یک معیار مهم محسوب می شود. قفل های الکترونیکی همان طور که می تواند نقطه قوتی برای گاوصندوق باشد اگر درست طراحی نشده باشد نقطه ضعف و یک راه نفوذ به گاوصندوق است. یک برند معتبر در طراحی قفل های الکترونیکی شرکت سامسونگ است که وظیفه طراحی و ساخت تمام قفل های گاوصندوق امن برند ایگل و لوسل شرکت سان سیف را به عهده دارد.

✔ دریافت گواهی های استاندارد معتبر : گواهی های استاندارد معتبر در زمینه سرقت و آتش سوزی می تواند ضمانت گاوصندوق در این شرایط باشد. معتبر ترین استاندارد محصولات امنیتی در برابر حریق، UL آمریکا است که حتما باید در خرید با توجه به نوع اقلامی که قصد نگهداری آن ها را دارید نوع استاندارد حریق محصول را تعیین کنید. داشتن استاندارد UL علاوه بر ضمانت کالا در برابر حریق می تواند مقاومت محصول در برابر سقوط اجسام را نیز تایید کند.

در واقع در ویژگی هایی مانند نسوز و ضدسرقت بودن صرفا گفته فروشنده کفایت نمی کند بلکه برای اطمینان از کیفیت و امنیت یک گاوصندوق نسوز و یا ضدسرقت باید به استاندارد ها و گواهی های آن محصول اکتفا کرد. نسوز بودن جزء آن دسته از فاکتور هایی است که در همه محصولات باید وجود داشته باشد. اما بسته به اینکه چه اقلامی قصد دارید در محصول نسوزتان نگهداری کنید و جنس آنها چیست درجه و نوع گاوصندوق نسوز می تواند متفاوت باشد.

یکی دیگر از گواهی های معتبر در برابر سرقت، گواهی استاندارد Euro grade است که می تواند به لحاظ امنیتی به شما تضمین بدهد، اما در نظر داشته باشید که عدم دریافت این گواهی برای یک گاوصندوق به معنای نا امن بودن آن نیس بلکه با کنارهم گذاشتن پارامترهای امنیتی در یک محصول می توان به نتیجه قابل قبولی رسید.

لازم است بدانید که انتخاب امن ترین گاوصندوق با بودجه شما متناسب است، در واقع با در نظر گرفتن محدوده مبلغی که در نظر گرفته اید باید بتوانید بهترین گزینه ی موجود را انتخاب کنید. در این بخش به تعدادی از امن ترین گاوصندوق های بازار در قیمت های مختلف اشاره کرده ایم و پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه قیمت گاوصندوق سری بزنید تا محدوده قیمت محصولات خارجی دستتان بیاید. 

گاوصندوق طلافروشی eg070
گاوصندوق ES 080. امن ترین گاوصندوق خانگی
گاوصندوق LUCELL 1000 RW. امن ترین گاوصندوق خانگی
گاوصندوق YES 031 DK. امن ترین گاوصندوق خانگی
2 پاسخ
    1. مهدیه ابراهیمی

      خیر تمام گاوصندوق‌های پیشنهادی همگی استانداردهای نامبرده را ندارند. به دلیل اینکه اقشار مختلف، ممکن است استفاده‌های گوناکونی از گاوصندوق داشته باشند، در هنگام انتخاب و خرید گاوصندوق باید ویژگی متناسب با محصول خودشان را جست‌وجو کنند.

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید. preloader