دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

گاوصندوق دیجیتال

جستجو و مقایسه انواع گاوصندوق دیجیتال و امن کره ای ، معرفی گاوصندوق دیجیتال مطمئن در بازار ایران

گاوصندوق دیجیتال یا محصولاتی با قفل و اهرم مکانیکی؟ آیا گاوصندوق دیجیتال هک می شود؟ چه گاوصندوق های دیجیتالی در بازار امن هستند؟ 

در صنعت گاوصندوق همگام بودن با تکنولوژی بسیار مهم است چراکه دیر یا زود دست گاوصندوق های قدیمی برای سارقان رو می شود و به راحتی می توانند به آن نفوذ کنند. یکی از راه های اصلی نفوذ به گاوصندوق سیستم قفل محصول است. گاوصندوق هایی با قفل های قدیمی کلید دار و رمز های مکانیکی اغلب توسط سارقان شکسته می شود و به راحتی می توانند به آن نفوذ کنند.

اما با روی کار آمدن گاوصندوق دیجیتال به جای استفاده از کلید و رمز های مکانیکی چرخشی از قفل هایی با رمزنگاری پیچیده استفاده می شود که امنیت محصول را نسبت به مدل های قدیمی در برابر سرقت افزایش می دهد. در گاوصندوق های دیجیتال اغلب از رمزهای عددی یا اسکنر اثرانگشت استفاده می شود که بر اساس الگوهای پیچیده ریاضی و یا بایومتریک کار می کنند. در برخی گاوصندوق های دیجیتال رمز های عددی و فینگرپرینت با رمزهای مکانیکی ترکیب می شود که روی ضریب امنیت محصول بسیار موثر است.

3 نکته مهم درباره گاوصندوق های دیجیتال و مشاهده محصولات

در ادامه علاوه بر نکات مهمی که باید درباره گاوصندوق های دیجیتال بدانید، برای مشاهده محصولات و محدوده قیمت انواع محصولات دیجیتال می توانید روی بنر زیر کلیک و وارد صفحه فروشگاه شوید. 

 هرچند دیجیتالی بودن مشخصه اصلی گاوصندوق های دیجیتال است اما دقت کنید که سیستم رمزنگاری حتما باید از یک برند معتبر انتخاب شود. یکی از برند های مطرح و موجود در بازار ایران سامسونگ است که وظیفه طراحی و اجرای قفل های الکترونیکی محصولات برند ایگل و لوسل را به عهده دارد. در این محصولات سراغ برند های ناشناس نباشید.

گاوصندوق های دیجیتال اغلب قابلیت وارد کردن رمز های مجزا برای حداقل دوکاربر را دارند. این قابلیت در ادارات عموما بسیار کاربردی است. اگر صرفا از رمز یک کاربر استفاده می کنید دقت کنید که رمز بقیه کاربران را از حالت پیش فرض خارج کنید.

  درباره گاوصندوق های دیجیتال دقت کنید که حتما از یک مرکز معتبر خریداری کنید. در صورتیکه رمز عبورتان را فراموش کردید باید برای دریافت کدمستر از کمپانی مرکزی اقدام کنید. کدمستر در واقع یک مکاتبه اختصاصی و سری بین نمایندگی رسمی و کمپانی مرکزی است تا شما بتوانید درب گاوصندوق را باز و رمز عبور جدید برای محصولتان تعریف کنید. 

  از سایر ویژگی های یک گاوصندوق مانند نسوز بودن، مقاومت در برابر دیلم و … غافل نشوید. یک گاوصندوق علاوه بر سیستم رمز مطمئن باید در شرایط آتش سوزی و … نیز مقاوم باشد. گاوصندوق نسوز بر اساس جنس اقلامی که قرار است داخل آن قرار بگیرد و موقعیت محصول تعیین می شود. 

قیمت گاوصندوق

تفاوت گاوصندوق دیجیتال با گاوصندوق های مکانیکی

چرا گاوصندوق های دیجیتال به نسبت محصولات مکانیکی امن تر است؟ مزیت های گاوصندوق دیجیتال نسبت به محصولات مکانیکی چیست؟

  • امنیت گاوصندوق های دیجیتال بالاتر است : در محصولات دیجیتال پیچیدگی رمزنگاری، امکان مخفی شدن رمزها از صفحه کیبورد، غیرقابل هک بودن سیستم قفل همگی روی ضریب امنیت محصول موثر است. اما یک ویژگی مثبت در این محصولات انعطاف پذیری بالا و قابلیت تغییر سریع رمز است که خصوصا در محیط های اداری و سازمان ها کاربردی است. تغییر رمز قفل‌های مکانیکی معمولا زمان‌بر است و نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد در حالیکه امکان تعریف رمزهای جدید برای محصولات دیجیتال بسیار ساده تر است.
  • عدم نیاز به تعمیر و روغن کاری : در محصولات مکانیکی باید هر 6 ماه یکبار حتما روغن کاری و سرویس شوند، اما در محصولات دیجیتالی اغلب اگر به درستی استفاده شوند نیازی به تعمیر و سرویس محصول نخواهد بود و هزینه خدمات پس از فروش کمتری خواهد داشت. 
  • سرعت عملکرد و امنیت بالاتر: چنانچه به طور مداوم به دسترسی به مدارک موجود در گاوصندوق نیاز می‌کنید یا سرعت دسترسی به این دارایی‌ها برایتان مهم است، بدون شک می‌بایست گاوصندوق دیجیتال را انتخاب کنید.

نوع قفل گاوصندوق دیجیتال

گاوصندوق حرفه ای دیجیتال دارای قفل های ضد سرقت هستند، این قفل ها قابلیت تنظیم رمز الکترونیکی و دیجیتالی داشته و تعدادی از انواع گاوصندوق دیجیتال نیز قفل اثر انگشتی یا اسکنر تشخیص مردمک چشم و چهره دارند. در واقع میتوان گفت ایمن ترین نوع رمز گاوصندوق، متعلق به گاوصندوق دیجیتالی می باشد. 

انواع گاوصندوق دیجیتال

گاوصندوق دیجیتال در انواع مختلف خانگی، اداری، اثر انگشتی، هتلی، کوچک، بزرگ، دیواری و … تولید می شوند که در این قسمت، به معرفی و بررسی هر مدل از این گاو صندوق دیجیتال پرداخته ایم:

 گاوصندوق دیجیتال خانگی

گاوصندوق دیجیتال خانگی، از انواع تولیدات گاوصندوق خانگی با ضریب امنیت بسیار بالا هستند. این گاوصندوق ها در ابعاد مختلف و با طراحی های گوناگون ساخته می شود.

برخی کاربران تمایل به پنهان کردن گاوصندوق در خانه دارند این گروه می توانند گاوصندوق دیجیتال مخفی خریداری کنند. گروهی دیگر نیز تمایل دارند گاوصندوق خانگی را در دسترس خود داشته باشند و به همین دلیل ظاهر گاوصندوق و تناسب آن با دکوراسیون منزل برایشان بسیار مهم است.

اگر ظاهر و امنیت گاو صندوق دیجیتالی از اولویت های شما برای انتخاب گاوصندوق است، پیشنهاد می کنیم از گاوصندوق دیجیتال دکوراتیو با ظاهری زیبا و قفل امن دیجیتالی استفاده کنید. می توانید انواع مدل گاوصندوق دیجیتال خانگی را در فروشگاه آنلاین اسپیتامن مشاهده کنید. 

گاوصندوق دیجیتال اداری

گاوصندوق دیجیتال اداری، از مدل های پرفروش گاوصندوق برای محل کار است. این مدل از گاوصندوق ها در ادارات، سازمان ها و انواع کسب و کار استفاده می شود و قابلیت تعریف رمز مجزا برای کاربران است. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع گاو صندوق دیجیتالی اداری، به فروشگاه آنلاین اسپیتامن مراجعه کنید. 

گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی

گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی مناسب خانه و به ویژه محل کار است. ایمنی این نوع قفل که تنها با یک اثر انگشت باز می شود، بسیار بالا بوده و می توان در کمترین زمان ممکن به راحتی به محتویات داخل گاوصندوق دسترسی پیدا کرد. این نوع گاوصندوق دیجیتال، مناسب طلا و جواهرات، اسناد و مدارک ارزشمند، پول و … است.

گاوصندوق دیجیتالی هتلی

گاوصندوق دیجیتالی هتلی، از جمله گاوصندوق های مناسب برای هتل های لوکس هستند. ظاهر این گاوصندوق ها بسیار زیبا بوده و از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار است. هتل داران می توانند پول، اسناد و مدارک شناسایی مشتریان خود را با خیال آسوده در گاوصندوق دیجیتالی هتلی نگهداری کنند. 

گاوصندوق دیجیتال کوچک

بعضی از مدل های گاوصندوق با توجه به نوع کاربری، در ابعاد کوچک طراحی شده اند. اگر مقدار و اندازه دارایی های شما محدود است، میتوانید با خرید گاوصندوق دیجیتال کوچک در هزینه خرید صرفه جویی کنید. برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از جابجایی گاوصندوق توسط سارقان، گاوصندوق دیجیتالی کوچک، با پیچ از داخل صندوق، به زمین یا دیوار متصل می شود. 

گاوصندوق دیجیتالی بزرگ

گاوصندوق دیجیتالی بزرگ در ابعاد بزرگتر طراحی می شود و قیمت آن در مقایسه با گاوصندوق های کوچک گران تر است. زیرا آلیاژ به کار رفته در تولید بدنه و درب آن بیشتر بوده و هزینه تولید به همان نسبت افزایش یافته است. مزیت گاوصندوق های دیجیتالی بزرگ این است که وزن بسیار بالایی دارند و سارقان امکان جابه جایی آن را ندارند. 

گاوصندوق دیجیتال دیواری

گاوصندوق دیجیتال دیواری، با پیچ به دیوار متصل می شوند این نوع گاوصندوق مناسب کسانی است که تمایل دارند گاوصندوق در ارتفاع مناسب در دسترس ایشان بوده و بتوانند به راحتی در طول روز بارها به آن مراجعه کنند.

در گاوصندوق های دیواری می توان اسناد و مدارک شناسایی و … را نگهداری کرد. اگر از رمز عددی استفاده می کنید، بهتر گاوصندوق را در محلی نصب کنید که هنگام وارد کردن رمز، سایر افراد متوجه رمز گاوصندوق نشوند. 

مزیت خرید گاوصندوق خارجی

گاوصندوق خارجی، نظیر گاوصندوق دیجیتال کره ای ایگل و لوسل، از درجه کیفیت و امنیت بسیار بالایی برخوردارند. مزیت خرید گاوصندوق خارجی این است که شما همزمان، گاوصندوق با کیفیت، با ضریب امنیت بالا و با ظاهر زیبا خریداری می کنید. اگر خرید گاوصندوق خارجی، از نمایندگی معتبر انجام شود، خیالتان بابت خدمات نصب و خدمات پس از فروش نظیر بازیابی رمز گاوصندوق نیر راحت خواهد بود. 

برای بسیاری از دارندگان گاوصندوق دیجیتال اتفاق می افتد که رمز گاوصندوق خود را فراموش می کنند، اگر گاوصندوق خارجی دیجیتال را از نمایندگی معتبر خریداری کرده باشید، نمایندگی با توجه به ارتباط با شرکت تولید کننده می تواند با امنیت کامل رمز گاوصندوق دیجیتال را برای شما بازیابی کند. در این حالت می توانید بدون آسیب و خسارت به گاوصندوق، درب آن را باز کنید و رمز مجدد تعریف کنید. 

اگر به دنبال گاوصندوق خارجی خوب هستید، می توانید به فروشگاه آنلاین اسپیتامن مراجعه کرده و انواع مدل های گاوصندوق دیجیتال ایگل و لوسل را مشاهده و مقایسه کنید. 

خرید صندوق دیجیتال در فروشگاه اسپیتامن بسیار ساده است و می توانید تنها با چند کلیک تمام مراحل ثبت سفارش و خریدگاوصندوق خارجی را انجام داده و با بهره مندی از خدمات نصب و خدمات پس از فروش گاوصندوق حرفه ای خود را در محل تحویل بگیرید. 

 

به راهنمایی و کمک نیاز دارید؟ اگر هنوز محصول موردنظرتان را انتخاب نکرده اید، یا برای خرید گاوصندوق نسوز تصمیم نگرفته‌اید می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان اسپیتامن استفاده کنید.

مدل‌های گاوصندوق دیجیتال

محصولات دیجیتال براساس محل کاربرد در دسته‌های اداری، هتلی یا گاوصندوق خانگی طبقه بندی می‌شوند. با مطالعه موارد بالا، اگر گاوصندوق الکترونیک انتخاب شماست، در مرحله بعد می‌بایست با توجه نوع مدارکی که قصد نگهداری آنها در گاوصندوق را دارید کلاس نسوز مناسب را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با این موضوع به صفحه گاوصندوق نسوز مراجعه کنید. حجم اشیایی که در گاوصندوق قرار می‌گیرند، مقدار فضای در اختیار و زیبایی ظاهری محصول، دیگر پارامترهایی هستن که انتخاب شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

گاوصندوق اداری دیجیتال

گاوصندوق اداری دیجیتال

غیر قابل عبور

به این فکر کنید که می‌خواهید برای حفظ امنیت بیشتر، به طور مثال ماهانه رمز گاوصندوق خود را عوض کنید. این کار در محصولات با قفل قدیمی آنقد دشوار و حوصله سر بر است که عملا از همان روز ابتدایی بی‌خیال چنین تصمیمی می‌شوید. گاوصندوق دیجیتال اداری انجام چنین کاری را به اندازه آب خوردن برایتان ساده کرده.

گاوصندوق دیجیتال خانگی

گاوصندوق خانگی دیجیتال

اطمینان خاطر در خانه

موضوع تنها نگه‌داری از دارایی‌هایی با ارزش مادی بالا نیست، گاهی اوقات عکس‌ها و نامه‌های یادگاری از مهم‌ترین اسناد مالی مهم‌تر می‌شوند. گاوصندوق دیجیتال خانگی انتخاب کسانی است که ضدسرقت، امنیتی بودن و دسترسی سریع به محتوای صندوق برایشان بسیار مهم است.

محصولات ویژه و پرطرفدار

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید. preloader