دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

چرا بانک های جهانی به دنبال گسترش تجارت self service deposit box هستنند

با توسعه پرداخت های دیجیتال و آگاهی از خدمات مصرف کننده، مردم در حال بازتعریف صنعت بانکداری هستند. در آینده صنعت بانکداری باید بر فناوری دیجیتال و خدمات الکترونیکی تمرکز کند تا بتواند مشتریان خودش را راضی نگه دارد و تجربه مشتری را از خدمات بانکی بهبود دهد. در کشور های پیشرفته تقاضای مصرف کننده برای دیجیتالی شدن خدمات بانکداری در حال گسترش است و این روند روابط بین بانک ها و مشتریان را تحت تاثیر قررار داده است. هرچند صندوق امانات یا drop box در بانک ها یک تجارت آفلاین است اما می تواند مانند تجارت آنلاین در هر زمانی برای مشتریان خود قابل استفاده باشد.

تجارت و خدمات صندوق امانات یک تجارت و خدمت کلیدی در صنعت بانکداری نیست اما در سال های اخیر با توجه به رشد استفاده از این خدمات تبدیل به یک تجارت مهم بانکداری شده است. فراهم کردن یک فضای ذخیره سازی ایمن برای اشیاء با ارزش که به صورت 24 ساعته عمل می کند می تواند هم به لحاظ مالی و سودآوری برای بانک  به جهت کاهش هزینه های عملیاتی و هم بهبود تجربه مشتری موفق باشد.

مزیت های خدمات self service deposit box

✅ افزایش تجربه مشتری

این سرویس، یک خدمت جدید و نوآورانه در صنعت بانکداری است که می تواند مشتری های جدید را به بانک اضافه کند. دسترسی 24 ساعته به اشیاء با ارزش در بانک ها به عنوان یک سرویس ارزش افزوده برای مشتریان بالا دستی باشد که در وهله اول به صورت رایگان ارایه می شود. این سرویس یه بانک ها کم می کند تا با توجه به رفتار مشتری و آنالیز و تجزیه و تحلیل آن ها خدمات شخصی سازی شده به مشتریان خود ارایه دهند.

✅ افزایش رشد سود بانک

دسترسی شبانه روزی یعنی ارایه خدمات بیشتر، بنابراین هزینه اجاره صندوق ها به نسبت روال سنتی بالاتر می رود اما با توجه به الکترونیکی شدن آن هزینه های عملیاتی پایین تر است و سود بیشتری نصیب بانک ها می شود. در این تجارت نیازی به همراهی کارمندان بانک نیست و از همه مهم تر افرادی که به دلیل محدودیت های بانکی از این سرویس استفاده نمی کردند، به سمت این خدمت متمایل می شوند. طبق یک گزارش عملکرد میزان ذخیره دارایی ها در بانک هایی که دارای سرویس 24 ساعته امانات هستند حدود 80% افزایش می کند. این یعنی سود عالی در کنار یک خدمت منحصر به فرد.

کلام پایانی

با توسعه فناوری ، بانک ها برای داشتن مشتری های وفادار باید تغییرات کاربردی در ارایه خدمات بدهند، خدمات بانکی الکترونیکی یکی از تجربه های عالی در صنعت بانکداری برای مردم بود. صندوق های امانات سلف سرویس یکی دیگر خدمات نوین است که انقلابی جدید محسوب می شود و می تواند به نفع بانک ها و مشتریان باشد. این سرویس یک فرصت برای افزایش سود مشتری است که تجربه خدمات ساده تر، عملی و امن و قابل اعتماد را به مشتری می دهد.

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید. preloader