دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

بازار سارقان در ایام نوروز را سکه نکنید

بالاخره تب و تاب روز های پایانی سال ۹۷ هم به پایان رسید. امروز ۱ فروردین ۱۳۹۸ …

تامین امنیت منازل در نوروز قبل از هر تصمیم گیری و برنامه ریزی برای سفر لازم است. ایام تعطیلات نوروز بسیاری از افراد قصد دارند مدتی به دور از دغدغه های شهری و کاری به سفر یا دید بازدید نوروزی بروید تا استراحتی کرده باشید و بتوانید برای سال جدید در آرامش برنامه ریزی کنید. در این میان بسیاری از افراد نیز هستند که به اقتضای شغلشان از همیشه پرکار ترند و در ایام نوروز کارشان به واسطه خالی بودن منازل از سکنه، رونق می گیرد و بازارشان سکه می شود. این زمان بهترین تایم سرقت برای سارقان است. همین موضوع باعث میشه تا بحث امنیت منازل در نوروز جزء اولویت ها قرار بگیرد تا جایی که هر حمل و نقل اثاثیه ای نیازمند مجوز کلانتری است. 

به گزارش سایت ایسنا، در ایام تعطیلات نوروز آمار سرقت از منازل و مغازه ها بیشتر از سایر ایام سال است… قبل از اینکه بخواهید منزلتان را برای سفر یا دید و بازدید های نوروزی ترک کنید بهتر است یک سری نکات ایمنی را رعایت کنید تا در زمان برگشت به منزلتان با یک خانه بهم ریخته و دزد زده مواجه نشوید. چراکه نه تنها خسارت مالی برای شما به همراه خواهد داشت بلکه بار روانی منفی این موضوع روی افراد خانواده آسیب بیشتری به جای می گذارد و باعث می شود ایام تعطیلات یا حتی بعد آن را به دنبال پروسه های طولانی پیگیری در کلانتری ها باشید.

شاید جالب باشد بدانید بیشتر سرقت از منازل در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۱ یا میانه روز اتفاق میفتد. این هشداری است برای افرادی که به بهانه روشن بودن هوا، منزلشان را به امان خدا رها می کنند.

اگر از قبل منزلتان را مجهز به تجهیزات امنیتی مانند دزدگیر و دوربین و … نکرده اید دیگر در این روز ها فرصتی برای آن ها برای ارتقا امنیت منازل در نوروز نیست. اما می توانید با رعایت یک سری موارد، لایه های ایمنی منزلتان را محکم تر کنید تا منزل شما چراغ سبزی برای زاغ زنان سارقان نباشد. یک سری موارد شاید خیلی سطحی و پیش پا افتاده به نظر برسد اما در اکثر موارد عدم رعایت آن باعث می شود ورود افراد به منزل شما راحت تر شود. بسته بودن درب ها و حفاظ ها، اطمینان از درب های ورودی پشت بام، حتی کم بودن صدای زنگ تلفن می تواند به امنیت منزل شما کمک کند، پیشنهاد می کنیم حتما سری به مقاله نکات عمومی در امنیت منزل بزنید و تمام موارد را چک کنید. 

اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که همیشه مقدار زیادی وجه نقدی و طلا و جواهر در منزلتان دارید، به هیچ عنوان ریسک نکنید شما باید بیشتر روی امنیت منازل در نوروز حساس باشید.  نگهداری این اشیا بدون داشتن محیطی امن برای نگهداری آن ها کار عاقلانه ای نیست… شاید با خود فکر کنید تمام این مدت همه این دارایی های با ارزش را در منزلتان پنهان کردید و اتفاقی برای آن ها نیفتاده اما قطعا صاحب تمام پرونده های سرقت از منازل خبری از این وقوع این اتفاق نداشته اند، چراکه اگر غیر از این بود قطعا فکری برای آن کرده بودند. داشتن یک گاوصندوق می تواند به شما اطمینان بدهد که جای تمام دارایی های با ارزش شما امن است و حتی اگر سارقی به منزل شما ورود پیدا کند چیزی نصیبش نخواهد شد. اما توجه داشته باشید که تاکید کردیم گاوصندوق استاندارد. اگر گاوصندوق مناسبی نداشته باشید صرفا جای نگهداری دارایی هایتان را برای دیگران مشخص کردید و با دستان خود یک عیدی خوب به سارقان هدیه داده اید.

در این شرایط یهترین راه برای خرید گاوصندوق مراجعه به یکی از فروشگاه های آنلاین یا فیزیکی است. قبل از خرید گاوصندوق حتما از مشاوران آن ها در انتخاب محصول تان راهنمایی بگیرید. خرید گاوصندوق باید متناسب با شرایط شما انجام شود. در خرید گاوصندوق از نوع منزل شما ( ویلایی یا آپارتمانی بودن )، میزان امنیت منطقه و ارزش دارایی هایی که قرار  است داخل آن نگهداری کنید مهم است.

با آرزوی روزهای خوش، در کمال آرامش، برای شما در سال جدید

اسپیتامن، سبک زندگی امن  

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید. preloader