دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

گاوصندوق مکانیکی بخریم یا دیجیتال

اینکه گاوصندوق مکانیکی بخریم یا دیجیتال سوالیست که بستگی به عوامل مختلف مانند محل قرار گرفتن گاوصندوق، شرایط آب و هوایی محیط، تعداد دفعاتی که احتمالا در روز با گاوصندوق سر و کار دارید و حتی امنیتی که یک محصول انتظار دارید بستگی دارد. انتخاب نوع گاوصندوق بسته به شرایط مختلف متفاوت است. شما باید در انتخاب محصول مناسب، تمام جوانب را در نظر داشته باشید. از شرایط آب و هوایی تا مهم ترین مسئله خرید گاوصندوق یعنی امنیت.

 ⚠️ خرید گاوصندوق در بازار امروز، با تنوع بیشتری همراه است، اما بیشترین دغدغه گاهی اوقات انتخاب بین مکانیکی یا دیجیتال بودن گاوصندوق و حتی نوع محصول دیجیتال است. در خرید گاوصندوق باید مطابق با تکنولوژی پیش رفت. اما گاهی اوقات در برخی شرایط بهتر است سراغ محصول هایی با تکنولوژی قدیمی تر بود.

 در حال حاضر بیشترین سهم بازار را گاوصندوق های دیجیتال با سیستم رمز های جدید و الکترونیکی تشکیل داده اند، گاوصندوق های دیجیتال با امکانات خوبی که برای مشتریان گاوصندوق فراهم کرده اند، به خوبی در بازار مورد توجه قرار دارند. اما این محصولات در همه شرایط و مکان ها انتخاب مناسبی نیستند.

مشکلاتی که در گاوصندوق های مکانیکی با آن ها روبه‌رو هستیم

❌ گاوصندوق های مکانیکی امنیت کمتری دارند . 

عموما محصولات دیجیتال به نسبت گاوصندوق های مکانیکی محصولات امن تری هستند. گاوصندوق های دیجیتال اگر از یک برند مناسب انتخاب شوند به راحتی می توانند ضدهک و غیرقابل نفوذ باشند و امنیت بیشتری را برای کاربر قراهم می کند. 

❌ تعمیر و سرویس کاری گاوصندوق های مکانیکی

گاوصندوق های مکانیکی عموما نیاز به تعمیر و سرویس کاری دارند و هر ساله باید سرویس بشوند تا عملکرد آنها به مشکل نخورد. اگر قرار است گاوصندوق را در یک محیط قرار بدهید و مدت طولانی به آن  دسترسی نداشته باشید، پیشنهاد می شود به دنبال گاوصندوق های مکانیکی نباشید.

❌ سابقه گم کردن کلید دارید؟ 

چه کسی از گاوصندوق استفاده می کند؟ در انتخاب نوع گاوصندوق موضوع رنج سنی کاربر بسیار مهم است. چرخش قفل به چپ و راست و به خاطر سپردن آن عموما برای افراد مسن سخت است. همچنین اگر سابقه گم کردن کلید دارید توصیه می شود به دنبال محصولات مکانیکی نباشید.

در deansafe به خوبی تفاوت سرعت عملکرد دو محصول مکانیکی و الکترونیکی با یک ویدیو ساده نشان داده شده. در این ویدیو مشکلات بازکردن گاوصندوق های مکانیکی روشن است و تقریبا مدت زمانی که طول می کشد تا یک شخص ماهر یک قفل مکانیکی را باز کند 3 برابر باز کردن یک قفل الکترونیکی توسط هر شخصی است. 

جمع بندی

در نهایت برمی گردیم به سوالی که مطرح شد . گاوصندوق مکانیکی بخریم یا دیجیتال ؟ به جرات می توان گفت به جز برخی مواقع خاص که گاوصندوق دیجیتال کاربرد ندارد، مانند محیط های صنعتی که احتمال آسیب به سیستم الکترونیکی گاوصندوق زیاد است، در بقیه موارد گاوصندوق های دیجیتال به خوبی امنیت دارایی هایتان را تضمین کنند. این محصولات به دلیل امنیت بالاتر، تکنولوژی جدید تری، سرعت عملکرد بهتر و بسیاری از موارد دیگر انتخاب مناسب تری هستند. 

1 پاسخ

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.