دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

ظرفیت گاوصندوق اسلحه

در مشخصات یک گاوصندوق عموما علاوه بر وزن، ابعاد داخلی و خارجی، ضخامت لایه فولاد به کار رفته، پارامتری تحت عنوان ظرفیت گاوصندوق نیز مشخص می شود. گاهی اوقات این پارامتر با شیوه خاصی عنوان می شود که باید معنی آن ها بدانید البته این موضوع بیشتر در گاوصندوق های اسلحه صدق می کند.  

در صفحه گاوصندوق اسلحه، به انواع این محصول و نکاتی که باید در خرید به آن توجه داشته باشید اشاره شد. گفتیم بهترین قفل در این گاوصندوق ، قفل های بایومتریک اثرانگشتی دارای حسگر جریان خون است و نسوز و واترپروف بودن جزء جدانشدنی این محصولات هستند.  به تفاوت های کابین اسلحه و گاوصندوق اسلحه اشاره کردیم؛ گفته شد کابین ها صرفا جنبه نگهداری از اسلحه دارند اما گاوصندوق قابلیت محافظت از اسلحه در آتش سوزی و یا نفوذ آب را نیز دارد.

ظرفیت گاوصندوق
ظرفیت گاوصندوق

ظرفیت گاوصندوق اسلحه چطور تعیین می شود؟ 

اگر مشخصات یک گاوصندوق اسلحه را چک کنید در قسمت ظرفیت گاوصندوق احتمالا یک سری نوشته به فرمت زیر می بینید .

Gun capacity : 12-19-31 +2

احتمالا از خودتان می پرسید این اعداد دقیقا چه معنایی می دهند؟ ظرفیت گاوصندوق اسلحه دقیقا چند اسلحه است؟ 12 عدد، 19 یا 31 یا حتی 2 عدد اسلحه؟ همان طور که احتمالا متوجه شده اید این اعداد باید مشخص کنند شما چه تعداد اسلحه در گاوصندوق می توانید نگهداری کنید. اما این اعداد و ارقام در نگاه اول کمی غیرمنطقی به نظر می رسد. یکبار دیگر به این مثال اعداد دقت کنید،

Gun capacity : 12-19-31 +2

دو شماره اول (12 و 19 ) تعداد اسلحه هایی که می تواند به ترتیب در سمت چپ و راست گاوصندوق قرار بگیرد. مجموع این دو عدد یعنی 31 همان چیزی است که بیشتر باید به آن توجه کرد که به عنوان عدد سوم درج شده،  12+19=31 . در واقع عدد سوم ظرفیت کل محصول را نشان می دهد. اما +2 در قسمت آخر، نشان دهنده تعداد اسلحه هایی که می توانید درقسمت درب گاوصندوق نگهداری کنید.

به طور خلاصه به ترتیب عدد اول نشان دهنده ظرفیت تعداد اسلحه های سمت چپ گاوصندوق، عدد دوم ظرفیت تعداد اسلحه های سمت راست، عدد سوم مجموع تعداد اسلحه هایی که می توان در گاوصندوق نگهداری کرد و در نهایت عدد بعد از بعلاوه (+) ، نشان دهنده تعداد اسلحه های اضافی که روی درب قرار می گیرد.

رمز نگاری ساده ای بود. اما قسمت مبهم این اعداد همان عدد نهایی است (31) . چطور این تعداد اسلحه در گاوصندوق جای می گیرد؟ چقدر این اعداد و ارقام واقعی هستند؟ این اعداد درج شده در مشخصات محصول کاملا واقعی هستند اما شرایطی وجود دارد که حتما باید بدانید. در واقع در این مثال 31 اسلحه می تواند در گاوصندوق قرار بگیرد اما یک شرط دارد، اسلحه های بدون هیچ لوازم جانبی مانند لیزر، سنسور ، سوپاپ و … . در واقع صرفا بدنه اسلحه. اما عموما اسلحه ها دارای لیزر، سنسور، و لوازم جانبی هستند که طبیعتا ظرفیت گاوصندوق را کاهش می دهد.

اگر بخواهیم یک نگاه واقع بینانه تر به این ظرفیت ها داشته باشیم طبق یک معیار کلی که در کل دنیا اجرا می شود باید ظرفیت کل گاوصندوق را به 2 تقسیم کنید. یعنی در این مثال ظرفیت محصول حدودا 15 یا 16 اسلحه است.

قرار دادن این تعداد اسلحه در گاوصندوق کاملا امکان پذیر است و شلف های پیش ساخته می تواند فضای مناسبی برای قرار دادن آن ها فراهم کند اما ممکن است فضای نامرتبی ایجاد شود  . عموما در این حالت به مشتری پیشنهاد می شود از اکسسوری هایی استفاده کنند در  گاوصندوق های اسلحه قابل نصب است، مثل قفسه تپانچه، میله های تفنگ، استند های تپانچه و … استفاده از این اکسسوری ها کمک می کند تا فضای مرتب تری برای نگهداری اسلحه ها و لوازم جوانبی آن ها داشته باشید

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید. preloader