دفتر مرکزی
دفتر مرکزی
شهرستان‌ها
+98 21 -91302266 تهران - خیابان مطهری-تقاطع سهروردی-به سمت بهشتی پلاک289 شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
+98 21 86071623 برای اطلاع از سایر نمایندگی ها با شماره مقابل تماس بگیرید شنبه - پنجشنبه: 9:00 الی 17:00
گواهی‌نامه معتبر
ISO 9001:2008
برترین برندها
رتبه 1 در کره
نماینده انحصاری
در ایران
مشاهده قیمت ها

از کجا گاوصندوق بخریم ؟

از کجا گاوصندوق بخریم؟ چطور یک فروشگاه معتبر در تهران پیدا کنیم؟

تصمیم گیری درباره محصولات امنیتی به طور کلی کار آسانی نیست. یک خرید گران قیمت و حساس که مستقیم با امنیت دارایی های فرد ارتباط دارد. زمانیکه شما باید هزینه زیادی بابت یک وسیله بپردازید طبیعتا ریسک انتخاب شما هم بالاتر می رود. بخصوص در وسیله ای مانند گاوصندوق که نه تنها وسیله گرانی است بلکه وظیفه محافظت و تامین امنیت دارایی های مهم افراد را نیز به عهده دارد. 

پیدا کردن یک فروشگاه معتبر در این زمینه می تواند کمک زیادی به شما بکند. بسیاری از افراد برای خرید گاوصندوق بازار گاوصندوق تهران را انتخاب می کنند که البته انتخاب خوبی است اما اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشند ممکن است با دیدن تعداد زیادی محصول از برند های متنوع ایرانی و خارجی تحت تاثیر تبلیغات مختلف فروشگاه ها تصمیم درستی نگیرید. خرید گاوصندوق فرآیند زمانبر و نیازمند تحقیق و بررسی است. باید برای خرید گاوصندوق تان به اندازه کافی زمان بگذارید، فروشگاه های گاوصندوق مختلف را ببینید و از کارشناسان مختلف و ماهر در این زمینه مشاوره بگیرید.  

بورس گاوصندوق در تهران کجاست ؟

بورس گاوصندوق در تهران خیابان سپهبد قرنی در میدان فردوسی است. در این راسته تقریبا تمام برند ها و شرکت های معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند حضور دارند. تنوع محصول در این بازار زیاد است. هم محصولات خارجی و لوکس دیده می شود و هم محصولاتی که شاید هیچ نام آشنایی برای شما نداشته باشد.

✅ فروشگاهی را انتخاب کنید که مشاوره بدهند نه اینکه روی محصول و برند خاصی تبلیغ کنند. مشاوره و راهنمایی از کارشناسانی که در این صنعت فعالیت می کنند می تواند به شما کمک زیادی بکند اما دقت کنید که یک مشاور و کارشناس نباید برند مشخصی را تبلیغ کند، بلکه باید روی محصولات و برند های مختلف در بازار اشراف داشته باشد و متناسب با بودجه و دغدغه های مشتری درباره محصول و برندی که می تواند انتخاب کند مشاوره بدهد و نقاط ضعف و قوت محصولات را مشخص کند.

✅ به تنوع محصول فروشگاه ها دقت کنید. فروشگاهی را انتخاب کنید که تنوع محصول داشته باشد. تا زمانیکه شما محصولات متنوع را کنار هم نبینید و مقایسه نکنید به خوبی متوجه ضریب امنیت و تفاوت محصولات مختلف با یکدیگر نخواهید شد. این موضوع بخصوص در گاوصندوق های دیجیتال و درک تفاوت آنها با محصولات مشابه و مکانیکی نخواهید شد. سرعت عملکرد در گاوصندوق های دیجیتال، سهولت کار کردن و حتی ضریب امنیت آنها تنها به کمک مقایسه این محصولات بدست می آید. گاوصندوق های دیجیتال آپشن های مختلفی دارند، برخی صرفا با یک رمز کیبوردی کار می کنند، برخی با کلید ترکیب می شوند و برخی مدل ها صرفا بر اساس ویژگی های بیولوژیک کار می کنند. هر کدام از این مدل ها دقیقا برای افرادی با دغدغه ها و نیاز های مشخصی طراحی شده اند و مخاطبان خاص خودشان را دارند.

✅ اطلاعات فروشنده فروشگاه ها باید آپدیت و بروز باشد. اطلاعات فروشنده باید آپدیت باشد، به گواهی ها و Certifiacate های محصولات مسلط باشد و بتواند در این زمینه به مشتریان کمک کند. بسیاری از استاندارد های یک گاوصندوق ممکن است هیچ ارتباطی با ضریب امنیت آن نداشته باشد. این نتیجه اطلاعات آپدیت یک فروشنده است که می تواند به شما آگاهی بدهد یا حتی بالعکس شمارو گمراه کند.

👈 قبل از مراجعه حضوری مشاوره تلفنی بگیرید

قبل از اینکه بخواهید مراجعه حضوری داشته باشید پیشنهاد می کنیم از یک سری فروشگاه های اینترنتی و حتی فیزیکی مشاوره تلفنی داشته باشید. سوال ها و دغدغه های اصلی تان را مطرح کنید و از آنها بخواهید تا نمونه محصولاتی که برای شرایط شما مناسب هستند را ارسال کنند. اینطور می توانید یک برآورد نسبی از محصول و برند هایی که بیشتر با شرایط شما متناسب هستند داشته باشید.

معرفی فروشگاه های فیزیکی اسپیتامن

اسپیتامن بیش از 60 شعبه در سراسر ایران دارد تا دسترسی افراد در نقاط مختلف آسان تر باشد. از هر شهری که باشید می توانید در ابتدا از دفتر مرکزی و کارشناسان این مجموعه درباره محصول مورد نظرتان مشاوره بگیرید و آدرس دقیق نمایندگی ها در شهرتان را دریافت کنید. اسپیتامن در منطقه شمال، شرق و غرب تهران دارای 3 شعبه مجزا است. اگر به دنبال خرید گاوصندوق هستید پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه اسپیتامن بزنید، هم محصولات را از نزدیک ببینید و با انها کار کنید و هم درباره دغدغه ها و ویژگی هایی که به دنبال آن هستید با مدیران فروشگاه ها بیشتر صحبت کنید.

2 پاسخ
    1. مهدیه ابراهیمی

      شما می‌توانید به شعبه اسپیتامن واقع در مجتمع تجاری اپال سر بزنید. برای دریافت لوکیشن دقیق و کسب اطلاعات بیشتر نیز، می‌توانیدبا شماره تلفن ۸۶۰۷۲۹۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

یک دیدگاه بگذارید

به راهنمایی نیاز دارید؟ در واتس‌اپ پیام ارسال کنید
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.